Domovská stránka Vše o nákupu Jak převést body

Jak převést body

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA:

  1. Body za objednávky se připisují do měsíce, ve kterém byla objednávka přijata, pokud byla také řádně uhrazena - detaily dále;
  2. Měsíční uzávěrka bodů za nákupy probíná k 2. dni následujícího měsíce do 12:00 hodin;
  3. Opravné hlášení (převod bodů z nového měsíce do předcházejícího měsíce) lze učinit pomocí formuláře pro převod bodů nejpozději do 6. dne nového měsíce do 12:00 hodin (respektivě do 12:00 hod. posledního pracovního dne před datem 6., pokud 6. připadne na víkend nebo svátek).

Příklady:

  • Objednávka přijatá 31. ledna uhrazená 2. února v 12:00 bude automaticky připsána do ledna;
  • Pokud bude tato objednávka uhrazená do 6. února do 12:00 (resp. do 12:00 posledního pracovního dne před 6. únorem, pokud 6. připadne na sobotu, neděli nebo svátek), bude stále ještě automaticky připsána do ledna. Pokud bude uhrazená později, bude připsána do února;
  • Pokud na začátku nového měsíce (tj. do 6. dne) zjistíte, že potřebujete ještě body do přecházejícího období, udělejte si objednávku, do poznámky uveďte, že chcete připsat body do předcházejícího období, objednávku uhraďte platební kartou nebo bankovním převodem a pošlete nám printscreen z internetového bankovnictví, potvrzující provedenou platbu; my vám body připíšeme do předcházejícího období;
  • Pokud objednáte např. 1. února, objednávka je uhrazená, body již máte připsané v únoru a zjistíte, že je potřebujete do ledna, je třeba vyplnit níže uvedený formulář na převod bodů. Prosím, ve svém vlastním zájmu se jej snažte vyplnit co možná nejpřesněji. Body lze převádět až do 6. dne v novém měsíci do 12:00 hod., resp. do 12:00 hod. posledního pracovního dne před 6. dnem nového měsíce.

A několik dobrých rad závěrem

  • Pokud aktivně pracujete s body za své objednávky, do Poznámky u objednávek na přelomu období napište, kam chcete body připsat;
  • Na přelomu období nepoužívejte platby dobírkou (zpoždění připsání platby v řádu několika dní);
  • NELZE PŘEVÉST body z předcházejícího období do nového období (tj. např. z ledna do února)!
  • Kdykoli si nebudete zcela jisti, zavolejte nám - 606 613 648.
Formulář pro převod bodů
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Mohlo by vás zajímat
Výhody pro vás
Doprava
zdarma
Dárky k nákupu
a ihned expedujeme
Poradenství
k produktům
Prodejny
Adresa
LITOMYŠL - Servisní centrum tianDe
J.E. Purkyně 1218, 570 01 Litomyšl
Otevírací doba
LITOMYŠL
     Po - Pá   08:00 – 12:00 / 13:00 – 16:00
  
PARDUBICE
     !POZOR, ZMĚNA: PARDUBICE od 28.5. 2021 ZAVŘENO!
     
Telefon
LITOMYŠL
   tel: 464 601 926;  mob: 734 323 515
Prodejny